Nastavení cookies

Vyberte vámi preferované povolení cookie, přičemž základní jsou nezbytné pro fungování, jiné můžeme používat jen s vaším souhlasem. Vaše osobní údaje budou zpracovány a informace z vašeho zařízení (soubory cookie, jidinečné identifikátory a další údaje zařízená) mohou být uchovávány. Svůj názor můžete vždy změnit a souhlas odvolat pomocí odkazu v patičce tohoto webu. 

Pořád aktivní

Nezbytné pro správné fungování webu.

Nezobrazovat žádné cookies.

Nezbytné pro správné fungování webu.

Nezobrazovat žádné cookies.

Umožňují měření výkonu webu a reklamních kampaní.

Nezobrazovat žádné cookies.

Slouží k přizpůsobení potřeb a zájmů.

Nezobrazovat žádné cookies.

Slouží k zobrazení vhodného obsahu nebo reklamy, jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů.

Nezobrazovat žádné cookies.

06. 01. 2025

Máme skvělý produkt, ale zákazníky nezajímá

Zbytečné chyby v obchodě – 10

Máme skvělý produkt, ale často zapomínáme na jednu zásadní věc:

Většina zákazníků o náš produkt jednoduše nemá zájem.

A to platí i tehdy, když je ten produkt např. po technické stránce opravdu vynikající. Můžeme mít dokonce řadu spokojených zákazníků, kteří ho rádi používají, a přesto to nemusí stačit.**

 

Jak je to možné?

Představme si potenciálního zákazníka. Ne firmu, ale konkrétního člověka, který se každý den potýká s výzvami ve své roli. Před sebou má svůj To-Do list plný úkolů, který ho dostává pod tlak a možná i do stresu.

Co myslíte, že na tom seznamu najdeme?

Pravděpodobně spoustu problémů, některé pracovní, jiné osobní. Různé priority, různé termíny. A s téměř absolutní jistotou – náš produkt ani naše firma na tomto seznamu nebude. A co hůř? Nebude tam ani naše jméno.

 

Co to znamená pro obchodníka?

Chceme-li skutečně zaujmout, musíme pochopit, že zákazník nás začne poslouchat, jen když uslyší něco, co odpovídá jeho vlastním problémům = má to na seznamu.☝️

Musíme mluvit o tom, co ho trápí, co ho brzdí, a jak náš produkt (nebo služba) může tyto problémy vyřešit.

Pokud mezi našimi slovy zaslechne něco, co se dotýká jeho každodenních starostí, budeme mít jeho pozornost. A bude se s námi chtít setkat.

 

**Nezapomínejme, že spokojenost našich zákazníků není způsobena tím, jak „skvělý“ je náš produkt, ale tím, co jim pomohl vyřešit.